rajlaxmi

Dance Is Power

Kategori: Allmänt

Morgonen började inte som man hade tänkt sig, en stor besvikelse spreds inom mig när jag fick mig en titt ut genom fönstret. Asså, fyfan.. snö igen!? Det är bara INTE okej! Går det inte bort så fort som möjligt blir jag mer pisst än vad jag redan är, serious. Dock åker jag snart till Cypern och då är inte Sverige mitt problem längre, gött.
Idag har jag haft naturvetenskap och matte därefter åkte jag hem igen. Fick en del städat och pluggat, nu sitter jag i soffan och bläddrar igenom en massa dansfilmer efter varandra. Får en sådan varm rysning varje gång jag ser dem, så jävla bra dansare.. avgudar dom!
Själv ska jag dansa senare ikväll då vi ska testa på klackarna igen. Nått jag ser fram i mot, låt det gå lika bra som förra gången eller ännu bättre :).
Ikväll sover jag över i Örby och dagen efter ska jag förhoppningsvis träffa Lina, ska bli trevligt.
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: