rajlaxmi

Ny Vecka

Kategori: Allmänt

Idag blev det invigning på den nya veckan, hejja hejja -.- .. det har faktist gått riktigt bra i skolan idag och tiden bara försvann haha xD.
Glad över det jag fick gjort i alla fall och nu hinner jag vila upp mig till onsdag ;).. japp ni läste rätt- är ledig imorgon <3. Eller ah, ska ju egentligen göra ett projektarbete men jag försöker göra det nu så jag kan vara HELT ledig imorgon, smart va! Har även lite renskrivning att göra men får se om jag pallar idag eller om jag gör det på fredag istället.
 
Meeeeeeen, jag längtar till dansen imorgon & onsdag, sen helgen!
Ska vara chaffis på fredag och sen får vi se vad som händer. Kanske ingenting, men då blir det att slappa.. vilket jag är mästare på xD.
 
Nej, nu får jag fan skärpa mig.. dags för arbete igen - buhuuu :'( -.-!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: