rajlaxmi

Morgonen

Kategori: Allmänt

..började med klarblå himmel och sol men när jag väl kom fram till skolan så blev det dimma, roligt -.-. Min första lektion var matte och det gick ganska bra, fick med reda på att provet inte är försen efter påsklovet vilket känns gött för då kan man hinna plugga rejält innan det är dags.
Därefter var det svenskalektion och vi påbörjade med de individuella redovisningarna, jag ska ha på onsdag och jag blev precis klar med mitt tal. Men fyfan vad jag är nervös, kan redan se mig själv darra framför publiken men får hoppas att jag kan kämpa imot det.

När skolan var slut begav jag mig mot stan för att checka om Ginaklänningen som jag så jävligt gärna vill ha hade kommit in och det visade sig att den hade kommit men allt var redan slutsålt. Men det är inte det enda heller, utan den personen som jag har frågat innan där var helt ny och hon hade gett mig helt fel information! Fatta hur jävla pist jag blev och är just nu, avgudar verkligen den klänningen och vill mer än gärna ha den! Till och med på nätet är den slut, -.-..

Imorgon ska jag i alla fall till Optiken för en synundersökning och därefter till en interjuv, får hoppas allt går som det ska :D!
Nu ska jag lägga mig i soffan och checka "Two And A Half Men" som kommer alldeles strax <3.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: