rajlaxmi

Finally Weekend

Kategori: Allmänt

Idag ska vi verkligen vara nöjda med vädret, det har förmodligen fått de flesa ett leende på läpparna :). Min morgon började med anställningsinterjuv på Varbergs Kommun- Hemstjänsten vilket gick väldigt lyckat, nu är det bara att vänta tills telefonen ringer med ett positivt svar samt hoppas på att tisdagens interjuv även går lika bra (y). Därefter åkte jag hem till Örby för att lämna tillbaka pappas bil men innan jag begav mig hemåt igen till Varberg så lunchade jag & mamma Thaimat, solade och även Smulan njöt utav den härliga värmen.

När jag väl vaknade utav att tåget var framme blev det en stor besvikelse, himmlen var helt skuggig, man såg knappast solen och dimman låg tätt.. inte alls som Örby, desutom var det mycket kallare.
I alla fall, vi drog in till stan för att fixa en sak till Iphonen jag fått av Martin, en som de skulla slänga på hans jobb :), hann även inhandla lite mat tills ikväll.
Nu sitter vi här och har nyss ätit en otrolig god måltid som älsklingen gjorde åt oss, Fläskfilé med potatissallad medans jag städade.

Mätt & belåten är jag nu sittande framför LOST och ska tillbringa min fortsatta kväll med det.

Btw, en sak jag bara MÅSTE nämna.. i midsommar kommer jag- Moa Sabina Rajlaxmi Nilsson vara 14 000:- rikare! HELL YEAH ;D!
Cya =)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: