rajlaxmi

Kommer inte på en rubrik -.-

Kategori: Allmänt

Fyfan, vad skönt det var med en lång sovmorgon idag :).. gick upp ungefär två timmar innan jag skulle ta cyklen till skolan så tog lite salamimacka framför "The 70´s Show". Och när jag väl skulle dra mig stressade jag inte, ville njuta utav det goa vädret så det var bara på med brillorna och bege sig :P. Natuvetenskapen var den första lektionen och efter det var det Etik & Livsfrågor då vi skulle vara klara för att ha redovisning. Självfallet var inte jag och min grupp det haha, men vi slapp och ska göra det nästa vecka (y). Därefter begav jag mig hemåt igen, pluggade, checkade "Two And A Half Men", målade lite listor och nu ska jag snart gå och lägga mig vilket ska bli jävligt gött.
Imorgon ska jag bara ha en lektion men inte vilken som helst, utan jag ska ha matteprov och jag hoppas verkligen efter all pluggning och förberedelser att det lönar sig. Så håll tummarna för mig snyggingar!
Senare på dagen ska jag ta tåget hem till Skene för att dansa som fan på streeten, längtar :D.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: