rajlaxmi

Alla Har En Dröm, Även Jag

Kategori: Allmänt

När jag kom hem från skolan igen så la jag mig ner i soffan och vilade framför "According To Jim", därefter bestämde jag mig för att göra något vettigt. All tvätt som gjordes igår låg fortfarande kvar i stora högar i hallen (och då menar jag verkligen STORA haha), så jag vek klart samt hängde in allting där de skulle vara. Sen städade jag, dammsög, gjorde disken i ordning och sist men inte fräschast toaletten.
Efter allt var fixat och perfekt kände jag mig faktist oheört stolt över mig själv :D.
Under dagen fick jag även ett samtal utav Göteborgs Frisörskola, dom berättade att de var riktigt inspererande utav mitt medelande och hoppas jag börjar där i Agusti.
Frisör är det enda jag vill, det enda jag vet att jag kommer att lyckas med till hundra procent.. jag menar alla har en dröm och det här är min!
Man lever bara en gång, varför ska det då vara 89 000:- som står i vägen för en.. det är ett rent helvete och jag vet inte vad jag ska göra. Det enda jag är säker på är att gå denna frisörutbildningen och kunna bli något utav det, för det är det enda jag vet att jag skulle klara av.
Hoppas det kan lösa sig på nått sätt längre fram, jag gör vad som helst för att bli frisör.. vad som helst!
I alla fall, nu sitter jag i soffan och checkar på LOST, imorgon har jag sovmorgon och börjar inte försen 12:40.. hejja hejja.
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: