rajlaxmi

The Silence Of The Lambs

Kategori: Allmänt

Eftersom jag hade tid hos Optikern och interjuv på Varbergs Hemassistans var jag aldrig i skolan idag.
Som sagt var jag hos Optikern först och det gick inte så bra, det visade sig att jag hade vissa fläckar på nedre delen utav ögat. För att det skulle försvinna så fort som möjligt så ska jag nu börja använda mina glasögon igen. Så efter en vecka har jag en tid igen och får se hur det ser ut då.. håll tummarna för mig =).
Interjuven gick mycket bättre, satt och diskuterade med föräldrarna till pojken som behöver assistent så nu får vi bara se vad som händer längre fram, antingen hör de av sig eller så gör de inte det.



När jag kom hem igen efter mina ärenden städade jag lite framför Stefan & Krister, fan älskar verkligen buskis haha =).
Nu har jag och Martin nyss ätit lamm, vilket inte var det bästa köpet.. men man lär sig utav misstagen som tur är xD.
Nej, men nu ska jag fortsätta tillbringa kvällen framför teven och förbereda mig inför imorgon. Då har jag min individuella redovisning och på kvällen Street, en av sakerna ser jag i alla fall fram imot ;D!
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: