rajlaxmi

Sup & Svälj, Vi Har Haft En Bra Helg!

Kategori: Allmänt

Vet att jag inte har varit så aktiv med skrivandet det senaste men har man haft fullt upp så har man :). Igår fick jag och Martin finbesök utav Linnéa, Amanda & Ante. Självfallet festade vi till det med lita drinkar och cider till topplistan på Spotify (y).
När klockan väl hade blivit 10:30 var det dags att bege sig ut i dimman mot Oscars, dock fick jag, Linnea och Martin betala inträde även om vi kom i tid -.-. Medan Amanda och Ante sprang för att slippa, även om det var lång kö kom de fan längst fram i alla fall, blä haha.

Det blev en hel del dansat med skratt och babbel vid sidan om och vid tre tiden efter nykomna sommartiden drog vi för att köpa varsin kebbabrulle innan vi forsatte oss hemåt- en klassiker ;).
Fyfan, vad det var skönt att lägga sig i sängen och eftersom jag inte var full så kände jag smärtan i mina fötter och halsen efter allt sjungande.. nästan som man skulle vart full istället ^^.

Idag har det varit underbart väder, klarblå himmel & sol. Vi gick via strandpromenaden för att ta en fika, därefter satte vi oss på de bästa platserna vid Fästningen och bara njöt utav värmen. Efter en stund kom vi tillbaka till lägenheten och då var det dags för Linnea och Amanda att dra sig hemåt. Nu sitter jag och Martin framför teven och bara tar det lugnt.
Imorgon är det måndag och dags för att ta tag i en ny vecka igen!

Här kommer några bilder jag bjuder på från helgen:

    

GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: