rajlaxmi

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hade sovmorgon även idag innan jag begav mig till skolan, hade bara en lektion innan jag cyklade hemåt men tog en snabbis genom stan innan.
Nu sitter jag i soffan hemma framför teven och datan, funderar på att börja lite smått på mitt tal som jag ska redovisa nästa vecka men vet inte riktigt hur jag ska formulera det -.-.. fan hatar verkligen att snacka inför folk.

I alla fall vid fyra tiden tar jag tåget till Skene för att dansa Street och därefter kör jag tillbaka hit. Känner mig inte riktigt taggad för att dansa just nu men hoppas det kommer när det väl är dags (y) =).
Nu tänkte jag lägga mig och ta en tupplur innan det är dags att göra i ordning sig.



Klänningen i mitten SKA jag ha, I just love it.. don´t you?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: