rajlaxmi

Love To Be Home

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma efter en lång körning, det tog längre tid än trott på grund utav all dimma men som sagt hemma nu =).
Dansen gick jättebra, vi var inte alls många vilket var riktigt gött. Det blev mycket flams & skratt men självfallet lite seriöst med haha. Vi gjorde en speciell sak tre och tre, hjälpte varandra att trycka upp benet mot en och när Andrea skulle hjälpa mig med mitt vänstra så kände jag ingenting helt plötsligt märkte jag att benet var i ansiktet på mig :O. Det var fan asnajs, önskade man kunde ta en kort på det så man kunde drömma tillbaka lite ;).
Ska fan kämpa att bli lika vig som jag var innan, det går ju så jävla snabbt bort när man inte streachar regelbundet, det är inte klokt. Men hejja hejja nu kör vi om på nytt ;)!

Just nu sitter jag äntligen i soffan jämte älsklingen framför teven och på 7:an var det "17 Aigan" :D, riktigt go film må jag säga.
Imorgon är det dags för interjuven så håll tummarna för mig!
Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: