rajlaxmi

Lördagsgodis

Kategori: Allmänt

Vaknade som vanligt vid niotiden och jag segade kvar i sängen framför "Snuten I Hollowood 3" innan jag bestämde mig för att stiga upp. Tog lite frukost och därefter gick jag, mamma och pappa ut i det fina vädret, eller ah de få gångerna som solen visade sig :), vi tog även ut katterna.
Malte brukar aldrig gå så mycket, mest ligga och njuta, Tekla måste vi ha kopplad för hon går överallt pluss att hon börjar lära sig hur man kommer ur selen -.-, och sist och även minst (men äldst) Smulan.. hon får gå fritt lite här & där för hon vågar aldrig gå för långt.
Efter ett tag kom det mer moln och det började bara bli kallt så vi stack in igen för att äta lunch. När maten hade smält sig i magen tog jag tag i arbete och började måla lite väggar i köket.. alltid lika roligt.
Klockan tickade framåt och tillslut var det dags för mig att bege mig mot tåget. Och här är jag nu, i soffan, i Varberg samt mätt & belåten efter en kycklingrulle.
Självfallet sitter vi och checkar LOST som vanligt och ska förmodligen fortsätta tillbringa kvällen med det så.. nu är det dags för lördagsgodis ;D!
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: