rajlaxmi

I Just L♥ve This Day

Kategori: Allmänt

Idag har det verkligen varit min dag, det började direkt efter jag hade gjort matteprovet och kommit hem som min mobil börja lysa upp. Det var min mattelärare (vettefan dock hur hon hade fått mitt nummer) men men, i alla fall i det stod det "Hej Moa. Vill bara medela dig att du fick alla rätt på provet, bra jobbat! Mvh Margareta".
Alltså, ni kan verkligen inte fatta hur glad jag blev.. kände mig som den lyckligaste flickan på jorden. Jag & matte har aldrig varit en bra kombination, har aldrig fått bra betyg någonsin och nu på de två första proven så blir allt rätt.. det är helt sjukt :D!
Min tur dag slutade inte där nej nej, när jag väl kom till dansen så kändes det som jag var den enda i hela salen när jag väl var igång. Det gick helt jävla underbart, går inte att beskriva. Ville inte sluta dansa när timmen hade gått men självfallet kunde jag inte stå där för mig själv haha. Utan det var bara att hoppa in i bilen och köra till Varberg igen, när jag kom hem var maten klar och allt var perfekt.
Nu checkar jag och Martin på LOST som vi faktist inte har gjort på ett tag, därefter är det läggdags. Innan det måste jag skicka in min Essä till svenskaläraren, har ingen aning om vad jag kommer att få för betyg på den.. men vet ni vad, I dont give a shit ;)!
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: