rajlaxmi

Grattis Pappa <3

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag runt nio tiden som vanligt efter att ha haft hemska madrömmar, fy vad jag inte gillar sådant .. speciellt inte när det känns så verkligt som möjligt -.-.
Hoppade snabbt in i duschen för att få de hemska tankarna borta efter det stoppade jag snabbt i mig en macka. Sen åkte jag och mamma ner till Skene för att inhandla lite mat och blommor. När vi väl kom hem somnade jag en stund i sängen men senare under dagen då jag vaknade var det dags för smörgåstårta med pappa, mamma, min faster och pappas kompis Stig.
Ernholms hade dock en ny anställd som inte hade tagit imot pappas beställning som de skulle göra så vi fick den senare, men när den väl stod där framför en så var den nästan lika god som den brukar vara.
Han fick tusen kroner + en blomma utav mig, mamma och Tim, sockar & en tröjja utav hans syster och sist samt roligast en plunta från sina kompisar haha.. den föreställer en liten bensindunk ;).
Så grattis pappa på din födelsedag♥!

Senare på kvällen satte jag mig på tåget till Varberg med Ipod i öronen, lyssnade på en massa festlåtar och nu har jag självfallet fått suget på att festa ^^, så får se om det kanske blir nått drag nästa helg med saknade :P.
I alla fall just nu checkar vi på LOST, förvånade.. nej skulle inte tro det.

Imorgon blir det fullt upp, först ska vi till Elgiganten och därefter sätta igång med målararbetet :D.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: