rajlaxmi

Godnatt

Kategori: Allmänt

Vill tacka ännu en gång, nu har det höjt sig till tolv nya unika , betyder som sagt oehört mycket!
Har precis skrivit klart min krönika och snart är det dags för läggdags. Imorgon börjar jag inte försen tjugo i ett så det blir förhoppningsvis en gó sovmorgon :D.
FÖR ATT LÄRA KÄNNA MIG LITE BÄTTRE
Jag är livrädd för:
  • Döden
  • Bli äldre
  • Mardrömmar
  • Spindlar
Jag älskar:
  • Mina nära & kära
  • Att inte känna mig ensam
  • Att få känna mig ung
Godnatt!

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Den listan liknar min lite du ;) haha.

    Nej men du måste ju ha gjort någonting, kan ju inte bara fått så många bara sådär :o kul i alla fall, kommentera till min blogg när du svarar, så vet jag när du har läst (:

    2012-03-05 | 23:08:22
    Bloggadress: http://ellebasijohansson.blogg.se/
  • Isabelle säger:

    Haha jag menade inte så :o herregud :s menade bara om du hade några tips? :S Du får sluta ta så illa upp. Klart att du kan? Läs min kommentar en gång till och se att jag inte menade någonting illa.

    2012-03-06 | 10:26:05
    Bloggadress: http://ellebasijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: