rajlaxmi

Glasögonormen Is Back On Track!

Kategori: Allmänt

Jag hade sovmorgon i morse och såg så mycket fram imot det, dock på morgonen var det nått som bankade vid trappuppgången.. så jävla irriterande och jag orkade självfallet inte stiga upp och checka vad det var för nått så försökte bara ignorera det.
När jag väl bestämde mig för att vakna upp tog jag A-fil med bananer som frukost, mumma :D!

Därefter var det dags att bege mig till skolan och jag kände redan på cyklen hur nervös jag började bli. Men tro det eller ej så gick den individuella redovisningen faktist hyfsat bra. Jag har aldrig kunnat genomföra en redovisning ensam och jag är stolt över att jag klarade det. Fick även några komplimanger som stärkte mitt självförtroende och hoppas det till och med går bättre nästa gång =).

Nu är jag hemma igen och har nyss proppat i mig en halv kycklingrulle, andra halvan får jag ta när jag kommer hem ikväll igen.

I alla fall sitter nu har jag precis gjort i ordning mig och ska strax till tåget. Ska bli skönt att dansa igen, dock är inte Anna där eftersom hon ska bo i London i ett år.. fyfan vad skoj för henne men shit vad jag kommer sakna henne :/ <3.

Avslutar mitt inlägg genom att bjuda på min outfit today.. cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: