rajlaxmi

Cypern- Larnaca

Kategori: Allmänt

Vilodagen började med marmelad på macka och kaffe vid sidan om, därefter drog vi oss till Coop för att inhandla lite mat. Vi var i närheten utav min stuga och bestämde oss för att åka förbi den för att hämta min cykel, Martin körde bilen tillbaka hem medans jag cyklade.
Fort gick det och det kändes underbart, vilka minnen. Cyklade gamla vanliga vägen, över den långa grusvägen, förbi linbanan därefter forsatte mot Apelviken, runt Kåsa & när jag väl kom till Ankaret pustade jag ut och tog dom sista cykeltagen hem över fotbollsplanen.
Cykelturen fick mig att längta till sommaren, men förmodligen får jag lite värme tidigare än bestämt. Inte alls långt kvar nu, exakt fyra veckor & fem dagar kvar tills jag och älsklingen sitter på ett plan till Cypern- Larnaca :D!
Nått jag definitivt ser fram imot.

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: