rajlaxmi

Cleaning-Cheak!

Kategori: Allmänt

För att ha lagt sig vid 02:30 tiden igår vaknade jag oförväntat tidigt i morse, men fick sovit ut. Stängde nämnligen av mobilen så ingen har kunnat störa mig under hela den tiden, (a).
I alla fall idag har jag varit i full gång, vart och inhandlat mat, dammsugit, moppad golvet och röjt undan i stugan. Det var inte försen först sent på eftermiddagen som jag fick sätta mig ner och ta det lugnt (y).
Martin kom efter jobbet en snabbis och åt lite mat sedan drog han hem igen då Ante skulle komma, de ska på sin första kitesurfinglektion imorgon så får hålla tummarna :).

Imorgon ska jag själv vara på en introduktionskurs hela dagen, var även där idag för att se vart det låg någonstans så jag inte kommer försent för att ha kört vilse haha.. kan ju inte Varberg ett dugg -.-. Bara sommarställerna, inte de andra xD!
Nu sitter jag framför teven checkande på "Two And A Half Men", sen efter det tänkte jag nog lägga mig. Vill vara så pigg som möjligt imorgon ^^.. cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: