rajlaxmi

Gevär+Fiskmås=Sant

Kategori: Allmänt

Då var det måndagsjobb idag, fick jobba med en ny kollega som var en riktigt trevlig prick =). Kändes skönt att vi båda var hyfsat nya så jag inte var den enda som var vimsig ^^. Det var en ganska lugn dag men ändå blev det lite halvt stressigt haha, att veta vart alla bor är fan inte lätt ska jag säga er xD. Men det löste sig!
På jobbet hände även det otroliga för andra gången, blev fan nästan näbbad i huvudet samt döv efter deras gällande skrikande. Nästa gång ska jag fan ta med mig ett gevär och skjuta varenda mås jag ser, seriöst -.- haha.

När jag kom efter jobbet proppade jag i mig mat och det har aldrig smakat bättre haha. Därefter vet jag inte vad som hände med mig.. mådde så sjukt dåligt och orkade inte med nått alls. La mig till sängs och blev väkt vid sextiden då Martin kom. Bra gjort, nu kommer jag ju inte somna ikväll :/.. aja får hoppas det i alla fall!
Imorgon är det jobb igen från 07:00-13:00 hoppas på en lyckad dag :D. Nu är det Family Guy och sedan EM, cya <3!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: