rajlaxmi

10120604

Kategori: Allmänt

Imorse var det dags att börja jobba på riktigt, ensam och seriöst. Det gick bättre än trott faktist, dock lite strul i början utav förmiddagen men det löste sig efter några djupa andetag samt tålamod (y).
Slutade vid ett tiden och cyklade därefter snabbt hem, med en smärta i magen proppade jag snabbt i mig en massa mat framför teven.
Under eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt och ritat upp en skiss som jag ska försöka bli klar med imorgon, är nämnligen ledig då. Ska förmodligen även träffa Lina innan hon drar till sin träning =).

Har nyss checkat på teven med Martin och ska snart bege sig till sängs, hoppas jag denna gången somnar snabbt och inte som igår. Fick inte min sömn försen halv tre, fatta då hur trött jag var vid halv sex tiden då jag var tvungen att stiga upp tack vare jobbet -.-. Hatar sånna nätter!
Nu, godnatt :D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: