rajlaxmi

Kärleken Går Till Norge!

Kategori: Allmänt

Det var ett bra tagsen jag lät bokstäverna flyta över min blogg, men idag får jag ta tag i det. Har nämnligen haft sjukt mycket jobb på gång- även idag. Slutade alldeles nyss och det ska bli skönt med en riktig sovmorgon imorgon för första gången på riktigt länge. Då jobbar jag med bara kväll och på tisdag är jag ledig, då ska jag på ett möte i Göteborg och håller tummarna på att det kommer går bra (y) :D.
Får se hur mitt framtida liv ser ut, jag kan inte göra mer än bara hoppas på det bästa helt enkelt =).
 
Just nu sitter jag här med familjen & Martin framför teven och bara tar det lugnt. Ja, mamma & pappa har äntligen kommit hem från sina äventyr utomlands.. de har haft det underbart dock hade det varit upp till 42 grader varmt & de badade i massa varma källor xD. Inte nått man är van med här hahaha! Men alltid en upplevelse (: .
 
Tänkte avsluta bloggen med en stor tanke till alla i Norge, alla saknade och alla som har förlorat någon. Den sjukt hemska händelsen som hände för exakt ett årsen, jag kan inte göra mer än ge min all kärlek till er alla som behöver den ♥!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: