rajlaxmi

Ett nytt försök

Kategori: Allmänt

Då är man tillbaka på bloggen igen och ska denna gången försöka hålla igång den lite bättre än förra gången :).

Vill börja med att tacka söta Wictorin för igår, vi drog till Napoli och sedan hem till henne. Dagen tillbringades med Galenpanna, prat & skratt. En riktigt trevlig stund, <3! Träffade även hennes kille för första gången, det var en härlig prick :D.
Därefter körde dem mig till tåget och det var dags för mig att dra mig tillbaka till Varberg, så dagen avslutade med lite nödvändiga saker inhandlat från Coop, slapp vid teven med Martin och sen läggdags.

I morse vaknade man halv sju, så det var dags för att åka till skolan. Dock börjar jag inte försen 10:00 men är man lat som mig så pallar man inte gå :$. Tänkte jag skulle vara duktig och plugga, men ännu har jag inte börjat och lektionen börjar om en halvtimma. Bra där (y)! Så låter Spotify forsätta göra min morgon innan lektionen börjar.

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: