rajlaxmi

Fredagsmys

Kategori: Allmänt



Jag hade bestämt mig för att sova ut länge på morgonen så jag stängde av ljudet på mobilen för att ingen skulle kunna väcka mig, men ändå så vaknade jag piggt 08:15 :O samt hade jag så jävla ont i magen men tvingade ändå mig själv att somna om. Klockan 10:00 gick jag i alla fall upp för att få i mig lite frukost och sedan checkade jag på ett nytt avsnitt utav Vampire Diares, love it!

Senare på dagen åkte jag ner och hälsade på Isabelle som jag inte hade träffat på evigheter, vi åkte hem till Tim och med oss hade vi kakor :D. Vi fikade och jag fick se hans nya lägenhet, en bra dag helt enkelt :)!
Senare på eftermiddagen åkte jag tillbaka till Varberg och nu sitter jag här och checkar på "The 70´s Show". Men laddade nyss ner "The Girl With The Dragon Tattoo", så blir popcorn till det med Martin.

Cya!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: