rajlaxmi

Morgon-Kväll

Kategori: Allmänt

Tisdagmorgonen tillbringade jag länge i sängen med en härlig sovmorgon innan jag bestämde mig för att stiga upp och ta lite A-fil. När jag väl hade ätit frukost och gjort i ordning mig var det dags att bege sig till skolan. Var en ganska dryg dag, samt fick tillbaka mitt naturvetenskaps prov men visste redan resultatet.
Efter skolan åkte jag och Malin till Campino för att äta oss lite tjocka men gott var det (y) :)!
Pluss hämtade jag ett paket som var på posten från Nelly men det förblev en besvikelse och nu har jag lärt mig för andra gången att inte beställa kläder från nätet -.- .

I alla fall just nu sitter jag i soffan och har påbörjat ett nytt maraton med Martin, LOST.. dock har man sett det innan men det var jävligt längesedan =). Känns med som man behöver se det några gånger för att fatta det helt & hållet xP.

Imorgon är det onsdag och det är bestämt att Wictorin kommer till hit för att ha lite skoj i stan, mot kvällen åker vi till Skene för att dansa järnet. Ser fram imot det ♥!
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: