rajlaxmi

Lördagsgodis

Kategori: Allmänt

Min morgon började tidigt, redan i natt ungefär vid tre tiden så vaknade jag utav att Malte satt och skrek, jag gick självklart upp för att checka vad som hade hänt. När jag väl fann honom så såg jag ingenting i mörkret men hittade i alla fall honom och la han i min säng, där han sedan hade lugnat ner sig & sov hos mig resten utav natten.
Jag somnade dock inte, hade fruktansvärt ont i magen i vilken position jag än la mig i, irriterande.

Vid halv tio hade jag fått ut lite sömn och det var dags att stiga upp för att göra i ordning sig medans jag väntade på att Martin skulle komma och hämta upp mig och efter det var det bestämt att forsätta vägen mot Gkås och som vanligt blir det alltid nått köpt (a). Nu är vi i alla fall hemma!

Sitter just nu och checkar på Dirty Dancing- The Time Of Your Life och fram mot kvällen blir det bara att slappa med lördagsgodis.
Ser fram imot morgondagen, sägs det ska bli riktigt fint väder :)!

Cya!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: