rajlaxmi

O som i Onsdag

Kategori: Allmänt

Godkväll, idag har jag haft en väldigt slapp men mysig dag i regnet. Egentligen skulle jag tillbringa min onsdag hemma hos Wictorin men det blev ändrade planer, så krya på dig Patrik!
Men istället har jag varit duktig genom att dammsuga huset och därefter satte jag mig faktist ner för att påbörja med ett litet nytt projekt, oljemålning =O. Resultatet kan ni se på mitt förra inlägg :).
Blev inte hundra procent nöjd, men försöka går alltid och det kunde blivit sämre (y).
Efter den målningen påbörjade jag en till men hann aldrig klart eftersom det var dags att köra ner till dansen.
När jag väl skulle börja skaka min rumpa och dansa vilt på golvet så kände jag först inte för det, var inte sådär "hejja hejja det är dans idag". Men bra gick det, riktigt nöjd och det är kanske det som behövs.. att inte vara för förväntansfull :).
När dem två timmars pass var över åkte jag snabbt till Willys för att inhandla lite åt mamma och sen bar det av hemåt igen.
Direkt när jag kom hem tog jag ett foto på en ros som min moder hade fått utav hennes svägerska som ni kan se vid inlägget.
Nu vet jag inte vad jag ska göra mer idag, blir vell att sitta lite här vid Macen, kanske fortsätta på min oklara målning och sedan få en god skönhetssömn (y).
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: