rajlaxmi

Chuck & godnatt

Kategori: Allmänt



Min fredag har varit väldigt lugn, har mest legat i soffan och checkat på Chuck vilket är mitt maratons-mål just nu ^^. Samtidigt har jag varit lite smått duktig och pluggat matte & innan Martin kom hem så gjorde jag även det tråkiga.. men nu är lägenheten primaballerina.
Imorgon hoppas jag på att få sova ut länge, sen blir det att påbörja lite förberedelser inför kalaset på kvällen, det blir nog trevligt :D!
Har även ringt min mamma på sjukan och hon hälsade att hon mådde bra, dock var väldigt illamående men var riktigt glad över att jag höde av mig :). Saknar dig mamma ♥!

Nu sitter jag självfallet och checkar på Chuck lika mycket nu som innan, ska nog samtidigt starta ett nytt husbygge på The Sims :).

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: