rajlaxmi

Trött men nöjd

Kategori: Allmänt

När man väl vaknade vid 09:00 så hade man hela dagen planerad, vi skulle gå ut och gå, städa och sedan göra i ordning sig inför kvällens kalas i Horred. Men under dagen fick vi reda på att vi hade missförstått allt, kalaset var inte försen nästa helg ^^. Därefter uppkom en följande fråga, vad fan skulle vi göra idag!?
Martin bestämde sig för att kontrollbesikta sin bil och sedan åkte vi till Willys för att handla lite behövande. När vi väl kom hem igen spreds rastlösheten inom mig och jag började lite smått plocka i ordning här & där. Tillslut hade jag städat/sorterat mitt smyckeskrin, bokat tvätttid och sist men absolut inte minst städat hela jävla badrummet från golv till tak och då menar jag verkligen bokstavligen från golv till tak!
Fyfan, vad icke fräscht det var under badkaret samt avloppet, tvättstället och toaletten men det var riktigt gött att få det gjort och nu är det perfekt där inne :$.
Medan jag slet inne i badrummet gjorde Martin jättegod mat och städade sedan hela köket och rengjorde akvariet (y), hejja hejja vilken lördag det har varit.
Sitter nu i soffan framför "Family Guy" <3 och känner mig helt slut så resten av kvällen blir förhoppningsvis lugn.

Ska nog checka om jag hittar någon intressant bild att ta tag i med papper & penna :).

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: