rajlaxmi

Mot Öxabäck

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en lång dag framför mig, morgonen började ungefär vid tio då jag sakta steg upp för att få nått ätbart i mig. Samtidigt som frukosten stod serverad framför mig var det dags på teven att Kungen skulle berätta namnet på den nyblivna födelsen i deras familj. Estella, som säkert hela Sverige nu vet om.. helt okej namn enligt mig men absolut inte nått namn som någon hade tänkt sig.
Orkar faktist inte bryr mig så mycket, är inte sådär hipp hipp för kungafamiljen.. men klart man är glad för dem så som man är för vem som helst som får barn -.- .
Därefter drog jag och mamma ner till Kinna för att göra lite ärenden innan vi åkte hem igen för lax i ugnen, mumma :).
Strax efter det begav jag mig mot Öxabeck för att träffa min saknade Amanda. Det blev en massa snick-snack & skratt samt väldigt god mat pluss efterätt. Tack!
Nu är jag i alla fall hemma igen och känner hur ögonlocken tynger ner, funderar starkt på att gå och lägga mig för att vara helt utvilad inför morgon dagen då jag får träffa min efterlängtade Martin igen ♥.
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: