rajlaxmi

Misslyckat prov, men bryr mig inte

Kategori: Allmänt

Då har man nyss haft Naturvetenskaps B- prov och jag skrattade med tårar i ögonen när jag väl fick se frågorna ^^, och jag visste att det skulle gå väldigt fort för mig att göra klart det.
Så medans jag satt där i klassrummet och lät mina tankar vimmla omkring om Iphonen som jag äntligen ska äga nästa vecka så väntade jag på att någon annan i rummet skulle bli klar så man kunde go with the flow xD. När man väl kom ut i det friska & kalla vädret så fick jag reda på att det var fler som hade suttit i samma sitts som mig haha. Kan redan se läraren rätta svaren som inte finns :'D, nej usch det är ju ganska sorligt men jag bryr mig inte om det ämnen lika mycket, speciellt inte om jag redan har betyg i det.
Aja, det var det.. nu sitter jag i alla fall och väntar tills min nästa lektion ska börja- matten, där jag ska få reda på mitt prov som vi gjorde i måndags. Matten, ämnet jag enbart bryr mig om, hoppas det blev ett bra resultat (a)!
När väl den lektionen har gjort sitt så tänkte jag ännu idag dra mig ner till stan och checka runt lite innan jag går hemåt, senare mot kvällen blir det förmodligen lite städning inför helgen samt ta det lugnt (y).

P.S
Tänker på dig mamma och hoppas att det kommer att gå fint idag, håller tummarna på det bästa <3. Kommer och hälsar på dig framöver ♥!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: