rajlaxmi

Jävla fiskmås

Kategori: Allmänt

Mys i soffan under täcke checkande på Chuck är verkligen livet, :). Innan jag bäddade ner mig så var jag som sagt i stan och chillade runt. På vägen hem köpte jag mig en French Hot Dog med dressing och det var inte bara jag som tyckte den var god. Medans jag gick kom nått snabbt flaxande inpå mig, en jävla fiskmås!
Såg hur den flög ett varv till och skulle pröva på nytt då jag löjligt gömde mig bakom ett hörn. När jäveln kom fram där han såg mig senast såg man hur han letade efter mig men gav upp.. HAHA!
Kände mig ännu en aning töntig men gick till ett säkert ställe för att äta klart och sedan kunde jag gå hem i lugn & ro. Men från och med nu är jag typ lite skraj för fiskmåsar.

Men nu är jag i alla fall trygg i min soffa (: , längtar tills Martin kommer hem.
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: