rajlaxmi

Kategori: Allmänt



Var ett litet tagsen jag skrev nu så tänkte ge liten information angående helgen som nyss varit.
I fredags körde jag till stugan och fotade lite och på kvällen hämtade vi Martins bil. Därefter fortsatte vi mot Örby för att lämna tillbaka pappas bil, det blev lite fikande och snack innan vi bestämde oss för att köra hem igen. Pinsamt nog när vi väl kom tillbaka till Varberg så hade jag glömt lägenhetsnycklarna vilket ledde till att  vi var tvungna att ringa Anita, lägenhetsansvarige efter nycklar. Därmed pejja 100:- för att klockan var över 21:00.. hejja hejja mig -.- . Men huvudsaken var i alla fall att vi kom in i värmen.

Lördag morgon blev jag bjuden på frukost & efterätt av pojkvännen på Café Blå Dörren. Vi firade vår halvårsdag och det blev riktigt lyckat & mysigt ♥!
Framåt kvällen började vi göra i ordning oss och när vi väl blev klara körde vi upp till Horred för att fira Martins pappas födelsedag. Det blev god mat och goda bakelser, avslutade med roliga barnfilmer från familjen Lennartsson och sent på kvällen fick vi köra tillbaka hem i det snöiga vädret. Men bra gick det och denna gången hade vi nyckel :D!

Idag har jag pluggat en hel del matte och senare på dagen tog vi en mysig promenad vid stranden där jag igen fotade. Just nu sitter jag här vid datan samtidigt som jag & Martin checkar på  teven som jag nu ska fortsätta med så..

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: