rajlaxmi

Godnatt torsdag

Kategori: Allmänt

Då var man hemma igen, fast denna gången i Örby. Nyss varit på dansen och det gick ju som förväntat, går fortfarande som en gammal handikappad tant på åttio år, och jag har bestämt mig att jag ska försöka inte lägga ner att hålla igång för det här är verkligen ett rent helvete ^^.
I alla fall nu är jag i mitt gamla rum och det känns lite weird, jag menar.. det är mitt rum men jag bor inte här längre. Och nu medans jag har varit borta så har min mamma tagit chansen att göra rummet fint & mysigt, det har hon definitivt lyckats med!
Nästan som man får suget att flytta tillbaka, men tror dock inte att jag kommer att kunna hålla det lika prydligt efter ett tag -.-.
Aja, checkade nyss på klockan, 23:30.. inte konstigt att jag känner mig så trött när man har lagt sig vid denna tiden om inte tidigare, ett bra tag nu det sista. Tror att mina ögonlock kommer att följa samma rutin om en stund!

Imorgon är det fredag, min enda lediga dag i veckan och jag ska förhoppningsvis tillbringa den en liten stund med en saknad Bell därefter åka tillbaka till Varberg.

Ah nej, nu jävlas ögonen tillräckligt med mig så.. cya!
..& Wictorin krya på dig <3!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: