rajlaxmi

Nyblivna Asta Nilsson ♥

Kategori: Allmänt

Min morgon började med en skön sovmorgon och när jag väl steg upp la jag märke till att det konstigt nog snöade ute :O.. men som tur var så gick det bort lika snabbt som det kom (y)!
Idag har tillbringat min tid med Baff, hjälpte han måla om en lokal i Tvååker och ska förmodligen dra dit imorgon igen.
Men innan det ska jag faktist till Optikern för att undersöka mina ögon och se om de har förbättras sen förra veckan jag var där. Jag menar nu har jag haft glasögon i en hel vecka så hoppas jag kan ha linser när man väl är i Cypern =).

Inte långt kvar nu :'D, tre dagar tills jag får hålla om och välkommna Asta i min famn & fyra dagar tills det är dags att bege sig till Cypern med älsklingen! Nått jag verkligen ser fram imot.

I alla fall just nu sitter vi och har nyss checkt på ett nytt "Two And A Half Men"-avsnitt, innan det är dags för läggdags ska vi hinna titta på ett nytt program, "På ´Bar Gärning".. ganska bra faktist- rekommenderar stort!

Cya tomorrow!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: