rajlaxmi

Wondeful Fridayafternoon

Kategori: Allmänt

Jobbade från 07:00-16:00 idag, det har vart en väldigt speciell dag men det viktigaste är ju att man har lärt sig något.. och det har jag haha (y)!
Vädret har varit som mitt humör, förmiddagen var det blåsigt som bara den med mörka moln men när väl eftermiddagen smög sig in blev det allt finare väder, blå himmel med solen på topp :D.
När Martin kom hem bestämde vi oss för att bege oss ut i den fina miljön, vi gick strandpromenaden, upp till fästningen och sen genom stan hem igen. Hade även med oss systemkameran och har tagit lite foton =).
När vi som sagt kom hem igen gjorde vi riktigt gó mat- klyftpotatis, kyckling, brun sås, advokado & fetaost.. YUMMIE :D!

Nu har vi nyss checkat på "Puss In Boots", haha den var faktist ganska bra.. jag skrattade i alla fall då & då med min dåliga humor (a).
Framöver händer det inte så mycket, ska förmodligen lägga mig snart beroende på hur länge mina ögon orkar hålla sig öppna.
Imorgon jobbar älsklingen till tre, en lördagkväll :O.. ovanligt för hans jobb men efter det kanske vi ska dra till stugan för att grilla med mina föräldrar. Håller tummarna på att det blir en lyckad lördag, cya :D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: