rajlaxmi

Awesome Day

Kategori: Allmänt

 
Fick sovit ut riktigt gott imorse så när jag väl gick upp körde jag direkt hem till Örby. Kom hem vid tolvtiden och mamma kom därefter vid två. Vi åt lax med citronsås, mums (y)!
Efter det begav jag mig hem till Amanda, fick se deras nya hem.. väldigt mysigt må jag säga. Vi satt vid sjön det mesta, gick en powerwalk pluss lite mer =).
Nu är jag precis hemkommen och tackar tjejen för en underbar mysig dag <3. Längtar som fan till fredag :D då även bästa Linnéa är med!
 
Som sagt har jag precis kommit hem, sitter i storarummet med mamma & pappa framför teven. Har lite funderingar på att lägga mig snart, är ju en dag imorgon med (: . Kommer kännas väldigt underligt, har varit med Martin varenda dag tills nu typ och nu är vi inte med varandra. Saknar dig hjärtat!
 
Imorgon tänkte jag bege mig ner till byn för att fixa lite ärenden och sen om man orkar dra till Gkås med mamma =).
Cya & sov så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: