rajlaxmi

Torsdag

Kategori: Allmänt

Vi fortsatte med färgning i skolan idag igen, asså jag blir bara mer & mer sugen på att färga mitt hår som jag har tänkt mig :O! Ska se när det blir gjort bara wiiiiiiiiii :D!
 
När jag kom hem stack jag in i duschen och nu sitter jag här i sängen med datan i knät precis som jag gjorde när jag var liten. Ljuva minnen xD må jag säga haha.. sitter fortfarande här och det hade jag tänkt mig tills det är läggdags (A). Får ju passa på nu när jag väl kan menar jag, sitter inte alls vid datan mycket längre. Lite sorligt faktist!
Men samtidigt positivit, har fått ett liv ^^.
Ha en fortsatt bra kväll snyggingar, snart är det fan helg igen.. veckan han gått SJUKT snabbt <3 me like alot!
CYA!
 
/
BTW, URSÄKTAR ATT JAG INTE HAR EN HEADER.. RÅKADE PÅ NÅTT CP SÄTT TA BORT DEN & NU FÅR VI SE NÄR JAG PALLAR LÄGGA TID PÅ EN NY XD!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: