rajlaxmi

Älskar Dig

Kategori: Allmänt

20120810:
Idag var jag ledig men Martin slutade inte försen femtiden. När han väl kom hem omfamnade han mig med en bukett röda rosor & en kram <3. Därefter begav vi oss till en indisk resturang - Namaste India hette den. Det var riktigt gott och väldigt mysigt!
Vi gick ner till havet och njöt utav det perfekta vädret och när klockan väl slog 2030 drog vi oss till bion. Det blev "The Dark Night Rises". Grymt bra var den verkligen, var så jävla nervös i slutet, går inte förklara mer ^^.. rekommenderar en massa :D!
Filmen var väldigt lång så när den väl var slut drog vi oss hemåt och la oss för att nana.
Och om ni inte redan har förstått så har jag nyss beskrivit min & Martins ett års dag :).
Tack för en underbar dag hjärtat, älskar dig <3!
 
Idag:
Precis kommit hem från jobbet och på måndag börjar jag ett nytt liv =). Nervositeten har ännu inte kommit men det gör den antadligen snart (a).
På tisdag flyttar jag nog hem till Örby igen, kommer kännas lite annorlunda men samtidigt härligt!
 
Nu blir det "BATTLESHIP" med Martin och sen läggdags :D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: