rajlaxmi

Örby, Ljuva Örby

Kategori: Allmänt

Imorse begav jag mig till jobbet ganska snabbt, var hyfsad pigg faktist =). Dock blev det strul idag så det gick inte som planerat först men det ordnade sig som tur var fram till middagen (y). Slutade vid ett tiden ungefär så jag åkte hem- packade lite,- drog mig hemåt åt Örby och besökte Bell en snabbis innan jag fortsatte min färd hem till mamma & pappa..
 
Har nu varit hemma en stund och tror det eller ej, trodde aldrig jag skulle nämna det här men jag har faktist saknat skogen haha -.-.. cp or what!?
Tror det kan bero på alla skrikande ungar, skällande hundar och allt liv och ståhej på nätterna som får en att fatta hur skönt & tyst det är här uppe. Ska bli riktigt gott att bara höra någon bil då & då köra förbi inatt, få tillbaka samma känsla som man hade som liten, då man bodde här..
Sen jag jag kom hit har vi ätit lite mat, kollat på teve och nyss äntligen begravt Smulan  , nu är hon vid sina syskon & mormor! Saknar er alla nått oehört!
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och inväntar morgon dagen, ska hjälpa mamma och Tim rensa ut lite gaderober i mormors gamla lägenhet och sen får vi se vad dagen har att ge =). CYA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: