rajlaxmi

Varmt Som Fan

Kategori: Allmänt

Imorse började jag vid sjutiden och slutade inte försen fyra. Det har varit en riktigt lugn dag men ändå blev man helt slut, tack vare det extremt varma vädret haha. Inte ska jag klaga eftersom vi verkligen behöver sol men när man cyklar, spinger i trappor och allmänt stressar igenom sin dag så skulle det inte skada att få lite svalkande vinpustar då & då -.-.. rättande sagt regelbundet.
När jag kom hem efter arbetet la jag mig i sängen med världens huvudvärk. Martin kom hem en timma efter det och väckte mig, nu har vi nyss ätit mat och jag har nyss fått mig en liten duschning. Tänkte platta håret framåt kvällen och ser fram imot ett nytt avsnitt utav "Two And A Half Men" klockan 21:00.

Imorgon ska jag jobba igen men ska förhoppningsvis sluta redan vid ett (y), därefter ska jag förmodligen träffa Lina. Vet inte vad vi ska hitta på, kanske lite fotning eller nått.. huvudsaken är att vi ses i alla fall.

Nu blir det teve för min del, cya :D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: