rajlaxmi

Valborg

Kategori: Allmänt

Igår var det Valborg och som alla redan vet så är ju Varberg det rätta stället att vara på ;P. Som tur slutade jag klockan 13:00 så jag behövde inte stressa lika mycket som trott (y). Runt fem-sex tiden var alla på plats och det var dags att flamsa och ha det skoj.
När vi väl tänkte dra oss blev vi oenade vart vi skulle, det slutade med att tjejerna drog till Sociten och killarna Oscars. Nu efteråt kan jag faktist erkänna att det var inte det bästa valet vi gjorde. Kön va lång som fan.. stod i en & halv timma (medans killarna inte behövde stå i kö), kostade 160:- (medans killarna fick fritt entré) och sist men inte minst för mycket folk (medans det var perfekt lagom på Oscars). Man kom ingenstans utan att knöa och det är så typiskt samt vanligt att alla ska vara så fruktansvärt otrevliga men aja.. det är vell en klassiker.
I alla fall, vi fick dansat en del och när det var dags, hämtade vi jackorna.
Mötte därefter Martin & Andreas utanför pizzerian, asså kebabrulle smakar inte godare än på en fyllekväll haha ^^.
Tog ett tag tills vi kom hem igen tack vare fötterna men när vi väl var framme drog jag av mig kläderna, tog bort sminket och slängde mig i sängen.. fyfan vad gött.

Imorse vaknade vi olika tider men bestämde oss för att dra upp vid 11:30. Frukost blev det på Blå Dörren och sen slappade vi vid havet hela dagen och glass på det. Har vart riktigt jäkla bra väder idag asså, sol med blå himmel med typ 25 grader.. kunde inte ha blivit en bättre bakisdag :D!

Nu ligger vi slappt i sofforna och de andra har dragit sig hemåt. Ska inte börja försen 16:00 imorgon så det blir att ta det lugnt och städa =). Nu börjar "Family Guy" och sen får vi se när man lägger sig till sängs =), cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: