rajlaxmi

Onsdag

Kategori: Allmänt

Inte ringde jobbet idag heller så det har varit en ledig & lugn dag. Vid frukosten checkade jag på "American Pie 2" därefter var jag duktig och hängde in alla mina kläder. Finns vissa som fortfarande är i resväskan men det är sådana som ska ligga vikta så what ever ;).
Medans jag gjorde det hade jag "Cry Baby" på med Jhonny Depp, asså han är verkligen en av de mest bästa skådespelare! Finns det någon känd person jag hade velat träffa så är det han utan tvekan och om det ska vara en kvinnlig skådespelare så är det lätt Angelina Jolie <3.

På förmidaggen fick jag ett medelande utav Lina, så tog en liten promenix med henne och efter det åt lite god middag, inte nått märkvärdigt men fortfarande gott.
När hon gjorde i ordning sitt till jobbet la jag mig ute i solen med en filt, riktigt skönt (y) och slumrade snabbt till. Jobbet kallade på henne som sagtoch jag drog mig hemåt igen. Strax efter kom Martin, vi har ätit lite mat, kollat på teve och ska snart lägga oss =).
Får se om jobbet ringer imorgon eller inte..

SOVGOTT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: