rajlaxmi

My Day

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag när Martin skulle bege sig till jobbet och kunde därefter inte somna om -.- men satte mig piggt framför teven med frukosten i knät. Slappat hela dagen i det fina vädret och när klockan slog fyra var det dags för möte för alla sommarvikarie på hemstjänsten. De berättade lite mer noggrannare inom yrket med mera. I slutet fick vi äntligen våra efterlängtade scheman. Kan ju redan nu förmedla er om att jag kommer att arbeta på midsommarafton men fick ändå ganska goa tider; 07:00-10:00 & 15:45-20:45 vilket menas att jag kan fortfarande träffa familjen mellan passen och hinna festa med vännerna på kvällen (y) =).
Jag vill inte klaga heller för kommer ju att få extra pengar tack vare OB & extra för att jag jobbar på en sådan stor helg så är inte allt för besviken faktist :P.
Kommer förmodligen att jobba en massa som det ser ut på schemat och kommer säkert få mer extra tider än vad det syns där.

Just nu sitter jag i soffan framför "Inglourious Basterds" ska efter det gå lägga mig. Imorgon är jag ledig så vitt jag vet just nu, då har jag bestämt att jag ska vara duktig som fan med att städa & packa. Nu, cya :D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: