rajlaxmi

Södra Tull

Kategori: Allmänt

Då var man precis hemkommen från jobbet, fick dra en timma tidigare för det fanns ingenting att göra (y) gillar´t. Även om det var skönt att komma hem så har det vart väldigt skoj idag, var mest ute och cyklade mellan ställerna och nu när det även är så otroligt fint väder så var det extra gött.
De jag arbetade med idag var underbara och jag trivs verkligen på Södra Tull =).. hoppas jag längre fram kommer att få jobba där! De andra ställerna har ganska otrevlig personal faktist -.- ..

I alla fall hemma nu och maten blev precis klar, känner mig väldigt bortskämd (a). Martin har både städat hela lägenheten från golv till tak, gjort mat till mig.. så jävla snällt. Behövdes verkligen efter allt cyklande & träning idag.
Imorgon börjar jag inte försen 16:30 så kan slappna av tills det, då ska jag förmodligen dra till gymmet igen för att starta min morgon.

Nu blir det makaroner & korv, cya :D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: