rajlaxmi

My Day

Kategori: Allmänt

Var inte alls sugen på att jobba imorse men när det väl var dags så kunde jag inte sluta le. Jag jobbade med en riktigt go dam vid namn Pirijo och vårt pass idag var att handla mat & hämta/lämna tvätt. Var riktigt slappt och så jävla roligt.. hoppas framöver att jag alltid kommer att få det passet ^^.
Efter jobbet skulle jag egentligen ha ett snack med min planerare men det blev framskjutet på grund utav att hon hade för mycket att göra, istället blir det på torsdag vid tiotiden =).

När jag kom hem väntade jag på pajken min därefter drog vi till stan och skaffade surf till min mobil för att jag ska kunna använda GPS på jobbet så att jag går rätt -.- .
Nu är vi hemma igen och har nyss fått i oss lite käk, imorgon är jag ledig så ligger nu och checkar på film och behöver inte tänka på morgondagen :D wiii!

Imorgon ska jag försöka vara duktig och kanske gymma, städa och senare mot kvällen då Martin ska hem till Horred ska jag förmodligen träffa Malin för att äta oss feta på pizza ;D!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: