rajlaxmi

Hur *)#=(¤ Håller Man En Penna?

Kategori: Allmänt

Vaknade hyfsat tidigt men hade inte ork att gå upp, istället låg jag kvar i sängen och checkade på lite youtube klipp & spelade Draw Something. När jag väl kände min mage kurra efter hunger pallade jag mig upp.
Nästan hela min dag har varit meningslös, har enbart suttit framför datan, teven och glott dock har jag faktist vågat mig på ritning igen =).
Men gud vad längesedan, jag skojjar inte när jag berättar att jag fattade först inte hur jag skulle hålla pennan, det kändes så obehagligt.. helt jävla sjukt för att ha ritat i hela sitt liv haha XD ^^!
I alla fall, tre bilder orkade jag ta igen.. får se det kanske blir mer imorgon.. kom på mig själv hur skoj det var :P.

Ungefär efter fem tiden kom älsklingen och vi fixade sjukt god kötträtt, nu är jag mätt & belåten samt fruktansvärt ont i magen -.- . Värt det? Ah!
Just nu är det någon underlig film på sexan som jag inte har haft ork till att bry mig om men får vell göra pajken sällskap.
Imorgon om det inte regnar är det i alla fall bestämt att jag ska klippa gräset, sen får vi se vad som händer (y)!
SOV GOTT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: