rajlaxmi

Fika Med Svahn

Kategori: Allmänt

Vaknade i sängen själv i morse, tog mig en snabb frukost framför Glee sen drog jag ut i det förbannade regnet till mötet på Söder Tull. Min planerare gick igenom om en del viktiga saker angående arbetet med mera. Fick med reda på att jag kommer inte få mitt schema försen i början utav sommaren och kommer att få jobba på Rosenfred. Kändes bra, dock ville jag helst arbeta på Söder Tull men de behövde inte hjälp samt har de inte alls lika många att ta hand om, så får bli nöjd =). Är i alla fall glad att jag slipper Snidaren -.-! Ska i för sig jobba för dom imorgon så får se hur det kommer att gå haha.

När mötet väl var slut drog jag till stan och träffade en saknad Lina, det blev lite fika på Blå Dörren och en massa snack =). Tack för det snygging <3!

Nu ligger jag i sängen mätt & belåten framför nya Mission Impossible filmen med Martin, dock känner jag mig inte lika engagerad i den som han.. är så jävla trött ^^.
Imorgon börjar jag inte försen 16:30 så ska försöka njuta utav min lååååååånga sovmorgon. Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: