rajlaxmi

Duktig Flicka

Kategori: Allmänt

Då var man precis hemkommen från optiken & gymmet. Glada nyheter från synundersökningen, fläckarna är borta och kunde bara synas när hon la i färgmedel.. mycket bra alltså (:. Ska dock inte undvika det framöver utan varva mellan linser och glasögon för jag vill inte ha det så igen, det gjorde för ont och kan även bli värre.
På gymmet gick det fint fint precis som igår, nu är jag hemma igen och det tog ett tag att komma hit haha. När man har varit på gymmet ett tag så blir man verkligen helt slut, mina ben orkade knappast cykla mig hem men inte gav jag upp.

Imorgon är det onsdag och jag ska jobba från 07:00-13:00 perfekt, hoppas kvällen blir som jag har väntat mig :D!

Nu ska jag strax laga lite mat och lugna ner mig framför Glee, nått jag förtjänar =)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: