rajlaxmi

M

Kategori: Allmänt

Imorse lyckades jag sova fullt ut vilket jag verkligen behövde och efter ett par smörgåsar cyklade jag i blåsten mot skolan. Första lektionen var matte men idag kände jag mig helt tom, kunde inte fokusera mig på någonting.. det kändes som att hela min kropp var tom på blod, helt sjukt.. känner fortfarande lite :/.
Efter den lektionen var det svenska och vi fick reda på nått jag inte alls var beredd på.. nästa vecka på onsdag ska vi ha en induvidiell redovisning. Vilket jag överhuvudet taget INTE ser fram imot, en av mina rädslor är just att stå framför en publik och bara höra min egen röst, blir så jävla nervös.
Det är ganska konstigt eftersom jag älskar dansuppvisningar och har inte något imot att det sitter dussin med människor och checkar xS.. i alla fall får se hur allting kommer att sluta.

Innan jag cyklade tillbaka hem gjorde jag & min etikgrupp klart Power Pointen tills imorgon, då vi ska ha redovisning där med.. men i grupp vilket är mycket bättre.
När jag väl kom hem så gick jag ut och fotade, åt lite mat framför "Two And A Half Men" och strax efter det kom även älsklingen hem.
Nu sitter vi i sofforna mätta & belåtna efter kokkosnötkött framför LOST och ska tillbringa kvällen med att bara ta det lugnt.



Imorgon har jag sovmorgon och börjar inte försen 12:40, gilla gilla :)!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: