rajlaxmi

Incredible Weather, Thank You!

Kategori: Allmänt

Igår var det som jag skrev i mitt förra inlägg Modern & Jazz vilket gick riktigt bra. Filmade även in danserna för skoj skull och för att kunna titta tillbaka på det, kunna se hur man utvecklas =).
Därefter åkte jag hem till mamma och pappa för att tillbringa min kväll där, det blev Thai-mat & film och därefter läggdags.

Imorse följde jag med pappa för att fika med han och hans vänner på Ernholms, efter det åkte jag tillbaka till Varberg för att träffa älsklingen i stan. Han slutade vid tolv tiden så vi lunchade på Café Migno, gick lite i stan där jag fick inhandlat två par shorts och det gjorde även Martin sist och godast svaldes en glass ner innan vi åkte hem.
Äntligen har Martin fått sig en egna parkeringplats efter en lång väntetid vilket känns jävligt gött faktist, då behöver man inte längre ställa sig på gatan (y).

Just nu sitter vi mätta & belåtna efter en god måltid framför teven och väntar nu på att chockladpuddingen blir klar (a).
Ha en fortsatt bra kväll snyggingar, cya ;D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: