rajlaxmi

Dans Med Klackar

Kategori: Allmänt

Steg upp segt för att åka till skolan och jag måste bara säga, fyfan vad jag stör mig på min naturvetenskapslärare, hon säger ordet "då" sju gånger i varje mening. Man kan alltid gissa sig fram precis innan det kommer, jag menar är det bara jag som märker det, aja.. det är i alla fall sjukt jävla frustrerande!
Efter naturvetenskapen var det dags för matten som faktist idag gick väldigt bra, hejja hejja!
Glad att jag denna gången INTE glömde min Ipod.. gott att slippa höra dom andras babbel.
Efter skolan begav jag mig för att luncha med älsklingen innan jag skulle fortsätta åka till lägenheten för att packa och tidigare än trott körde jag till Skene för att träffa Anna, vi åt lite pizza och gick igenom danserna.
Både den Moderna & Jazzen gick hur bra som helst och vi fick med pröva på nått helt nytt.. dansa med klackar!
Fan, vad skoj det var.. det gick så mycket bättre än trott =). Riktigt jävla nöjd!
Själva klack-dansen var självfallet asbra & väldigt feminin, just the way I like it ;).

Nu har jag precis kommit hem till Örby och påvägen hem köpte jag med mig lite Thai som familjen Nilsson mumsade i sig, därefter hoppade jag in i duschen. Snackade med nyss med Martin innan det är dags för att gå och lägga sig, är så otroligt trött.. ska bli riktigt skönt att sova =).
Imorgon ska jag ta tåget till Borås för att tillbringa min fredag och lite lördag med Ellinor (: .
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: